אֲנִי אִשָּׁה שֶׁמֶשׁ
מְאִירָה אֶת הַסְּבִיבָה שֶׁלִּי
בַּחִיּוּךְ שֶׁלִּי
הַנּוֹבֵעַ מִלִּבִּי,
בְּעֵינַי הַשְּׂמֵחוֹת
הָרוֹאוֹת אֶת הַטּוֹב...
אֲנִי אִשָּׁה שֶׁמֶשׁ
בּוֹעֶרֶת
יוֹקֶדֶת
שׁוֹלַחַת קַרְנַי
וּמְפִיצָה חֹם
וְאַהֲבָה,
מְקוֹר אֵנֶרְגִּיָּה...
אֲנִי אִשָּׁה שֶׁמֶשׁ
וְכָמוֹהָ
גַּם אֲנִי
אֶתְפּוֹצֵץ יוֹם אֶחָד בְּסוּפֶּרְנוֹבָה
וּלְרֶגַע אֶחָד אָאִיר אֶת הַשָּׁמַיִם
בְּאַלְפֵי אוֹרוֹת זוֹהֲרִים,
וְאָז אֶקְרֹס.
No comments:
Post a Comment