אֲנִי שׁוֹתָה בְּצָמָא אֶת אַהֲבָתְךָ
נוֹתֶנֶת לְמִלּוֹתֶיךָ לְחַלְחֵל לְנַפְשִׁי
שֶׁיָּבְשָׁה מֵאַהֲבַת אִישׁ
כְּאַדְמַת טְרָשִׁים
נוֹתֶנֶת לָאֵנֶרְגִּיּוֹת שֶׁלְּךָ לְהָצִיף
אֶת נִשְׁמָתִי
כְּגֶשֶׁם רִאשׁוֹן עַל חַמְרָה סְדוּקָה
נוֹתֶנֶת לְמַבָּטְךָ
לְהָנֵץ אֶת לִבִּי
כְּמִדְבָּר לְאַחַר שִׁטָּפוֹן...
No comments:
Post a Comment